hello monday! ❣

| Allmänt
Hallå måndag! Jag är så gott som återställd från förkylningen, vilket känns härligt! Nu är det inte alls många skoldagar kvar tills jag åker hem till familjen ett par veckor över jul och nyår, alltså det ska bli så härligt att det inte ens finns ord som beskriver?! I need this. Har ni några planer för jullovet om ni nu har lov? Eller vad ska ni hitta på under er ledighet? 
 
 
Jag ska faktiskt jobba både julafton, juldagen, nyårsafton och nyårsdagen vilket jag är superglad för! Speciellt för nyår, glad över att slippa allt som heter alkohol och social press. Nej tack, då sitter jag hellre på jobbet. 

 
Den här typen outfiten är typ det enda jag bär just nu, tjocka gosiga tröjor med lång plisserad kjol. Med strumpbyxor förstås! Snyggt, varmt och bekvämt. Win!
 
Haha, ser ni förresten min stativlösning i spegeln? En hög med böcker... haha! Jag har inte tagit hem mina stativ till Skåne än, men jag borde verkligen göra det när jag åker hem efter jul. Men ändå, bra lösning? 

 
Tack för alla fina svar igår, kändes mycket bättre efter att ha läst era kloka ord! 

Hoppas ni får en superduperfin dag och start på veckan!
Kram : ) 



Kommentarer



Namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Länk eller bloggadress:

Din kommentar:

Trackback